Thursday, April 26, 2012

På resande fot @ Seattle!

HELLLOOOO!!!

Ni kanske trodde att jag var på väg hem nu, men icke! För jag har chillat i Seattle 2 dagar med Erik, Calle och Camilla, tre fantastiskt sköna människor även fast 2 av dom är från Göteborg (chhkeeex)

Har vart riktigt skönt o få lyxa till det lite, grym mat som innebar den bästa frukosten jag någonsin har ätit i hela mitt liv, + grym utsikt! Grym burgare, och en sinnessjukt god fisksoppa.




Seattle har också överraskat mig med ett grymt Hipsterområde som jag och min syster kallar det. Dom hade grymt bra Second hand så kan ni ju förstå att jag gick loss, med den tunna plånboken jag har kvar! Haha men det var skitnajs, blev en skjorta, ett par shorts/badshorts?, en handstickad typåse från marknaden och 5 pinns, varav en stod (I <3 McDonalds) som jag till Erik!







Calle gillar också shopping, men han gillar abicrombie and fitsch (stavning) TAGGGGGAD!



Longboard blev det också!!!!! :D Me happy!



FAN VA MYCKET UTELIGGARE DET FANNS! Läskigt faktiskt :S träffade iaf en som va skön, han berättade skämt för pengar :)



Visste ni att den första starbucks öppnades i Seattle? Nu vet ni!





Temat på utflykten var, "casualposa när någon fotar" Alltså, Posa, men gör det så att det ser väldigt casual ut :D tihi! knasigt!



Hursomhelst, nu sitter Erik, Calle och jag faktiskt på flygplatsen och väntar på flyget till Reykavik. Det är mysigt!

Snart ses vi i Sverige igen! Längtar!

No comments:

Post a Comment